blog-28-09

Zakaj vsebinski marketing brez konteksta ne more preživeti?

Prodaja

Ta zapis boste brali 2 min

Prenosne naprave v žepu hrani več kot polovica svetovnega prebivalstva, internet je prodrl v domala vsak žep, vsebin pa je na enkrat preprosto preveč. Temu primeren je tudi odziv. Potrošniki so siti sporočil, ki se ne nanašajo na njih in jih dojemajo kot nadležna, če jih prejemajo ob nepravem času. Sami želijo odločati, kaj je zanje relevantno, vam pa ne preostane drugega, da se temu prilagodite.

Imeti dobro vsebino ni več dovolj. Vedeti morate tudi kako, kdaj, kje in komu jo dostaviti.

Preprosto povedano, potrebujete kontekst.

Zakaj je kontekst pomemben?

Da bi lažje razumeli pomen konteksta v današnjem marketingu, si najprej predstavljamo preprost primer:

Pri tujejezičnih tekmovanjih v črkovanju tekmovalci moderatorja velikokrat zaprosijo, naj besedo, ki jo morajo črkovati, uporabi v povedi ali jo postavi v kontekst. Zgolj s tem dejanjem si kar nekajkrat povečajo verjetnost, da bodo besedo pravilno črkovali.

Povsem podobno je tudi v marketingu. Kupec s sporočili, ki jih postavite v kontekst, lažje razume, kako bo določen izdelek vplival na njegovo življenje, še posebej, če ga boste o potrebi nagovorili v pravem trenutku.

Prek kanalov, kot so spletna stran in trgovina, družbena omrežja ter poslovalnice, ki ste jih vzpostavili zato, da bi kupcu olajšali pot do vas, pa lahko več o njegovih namerah izveste tudi sami.

Samo 37 % kupcev trdi, da jih njihov najljubši ponudnik razume.

Kupci so v digitalni dobi veliko bolj dosegljivi, kot včasih. Nenehno nam pošiljajo signale o tem, kdo so in kako, če sploh, se želijo z nami povezovati. Vsakič, ko zaprejo pogovorno okno, odbijejo klic ali zapustijo aplikacijo, nam ponudijo namige, ki jih potrebujete, da bi lahko zanj ustvarili prilagojeno strategijo sporočanja na način, ki jim najbolj ustreza.

Tako je naloga tržnikov preprosto poslušati in pridobljene informacije kontekstualizirati.

Prednost kontekstnega marketinga?

Grajenje konteksta okrog vaših odnosov s kupci zagotavlja bolj relevantne, če ne že kar personalizirane vsebine, povsem prilagojene potrebam posameznika. Prilagajanje tržnih vsebin služi kot osnova za ustvarjanje kampanj, ki jim bodo ljudje prisluhnili. Tržne aktivnosti, ki nagovarjajo posameznikove potrebe, so veliko uspešnejše, saj jih posamezniki ne dojemajo kot način prodaje. Ponudba vsebin, ki nagovarjajo točno določeno ciljno skupino, denimo ljudi, ki ravno preizkušajo vaše orodje, podjetja, ki v dotičnem času obnavljajo svoje proračune ali posameznike pred iztekom naročnine, ustvarja boljše prodajne konverzije.
Grajenje konteksta okrog vaših odnosov s kupci zagotavlja bolj relevantne, če ne že kar personalizirane vsebine, povsem prilagojene potrebam posameznika. Prilagajanje tržnih vsebin služi kot osnova za ustvarjanje kampanj, ki jim bodo ljudje prisluhnili.
Tržne aktivnosti, ki nagovarjajo posameznikove potrebe, so veliko uspešnejše, saj jih posamezniki ne dojemajo kot način prodaje. Ponudba vsebin, ki nagovarjajo točno določeno ciljno skupino, denimo ljudi, ki ravno preizkušajo vaše orodje, podjetja, ki v dotičnem času obnavljajo svoje proračune ali posameznike pred iztekom naročnine, ustvarja boljše prodajne konverzije.

Vas zanima, kako ustvariti popolno izkušnjo za uporabnika? Prenesite dokument 5 stebrov kontekstnega marketinga.

PRENESI DOKUMENT