zapis-0209

Za prepoznavanje današnjih strank si morate nadeti drugačna očala

Prodaja

Ta zapis boste prebrali v manj kot minuti.

Delo s strankami in prodajne aktivnosti so že nekaj časa na pomembni prelomnici. Komuniciranje se odmika stran od zasebnih, anonimnih, ena-na-ena kanalov ter prisega na javne in družabne razprave, kjer je osrednji ključ hitro dostopna informacija. Družabna omrežja in mobilne tehnologije močno spreminjajo odnose s strankami, podjetjem pa odpirajo nove izzive in tudi priložnosti za razvoj poslovanja. Zgovoren je že podatek, da bodo milenijci na družabnih omrežjih kar trikrat verjetneje sledili blagovni znamki kot družinskemu članu.

Če jim boste znali prisluhniti in se njihovim željam hitro prilagajali, obstaja velika verjetnost, da si boste zagotovili njihovo lojalnost in se dvignili nad konkurenco.

Kako pa se v resnici spreminjajo nakupne navade strank in kako se temu s pomočjo podatkov prilagoditi, preverite v spodnji infografiki.

info-del


Prenesite celotno infografiko