Dejstva-o-prihodnosti-vkljucevanja-strank

Dejstva o prihodnosti vključevanja strank

Prodaja

Ta zapis boste brali 3 min

Predstavljajte si, da imate popoln vpogled v vsako interakcijo uporabnika z vašim podjetjem. Vse od trenutka, ko stranka stopi v vašo trgovino ali pisarno, obišče spletno stran, objavi tweet o vaših izdelkih ali pa se za pomoč obrne na klicni center – vse to z enim samim vpogledom v kartico naročnika.  Zdaj pa si predstavljajte, kako lahko s temi bogatimi podatki ustvarite brezhibno in enovito uporabniško izkušnjo. Da bi predvideli prihodnost vključevanja strank, ne potrebujete kristalne krogle, vendar boste morali začeti razmišljati širše, izven okvirov tradicionalnega CRM-sistema, in sicer o tehnologijah, ki podpirajo nešteto možnosti in edinstvenih poti, ki danes sestavljajo uporabniško izkušnjo.

Podjetja potrebujejo enovito platformo, ki združuje upravljanje vseh komunikacijskih kanalov na enem mestu. Podjetja B2B in B2C želijo zagotoviti brezhibno in dosledno uporabniško izkušnjo na vseh kanalih in kontaktnih točkah, naj bo to osebna interakcija v trgovini, prek mobilne naprave, telefonskega klica, tweeta ali e-pošte. Za odlično uporabniško izkušnjo morajo podjetja tradicionalne funkcije vključevanja strank, kot so marketing, prodaja in storitve, vključiti v enotno platformo.

Stranke so danes na prvem mestu, zato se je veliko podjetij brez tehnologij in sistemov za podporo celostne uporabniške izkušnje, ki zajema vse komunikacijske kanale, prisiljenih umakniti v ozadje. V spodnjem dokumentu (v angleščini) si oglejte 44 ugotovitev, ki vam bodo pomagale bolje razumeti smernice vključevanja uporabnikov v prihodosti.

 

Več informacij o prihodnosti uporabniške izkušnje

73 % tržnikov meni, da je osredotočenost na stranko ključnega pomena za uspeh poslovanja in njihovo vlogo v podjetju.
(The CMO Council, Mastering Adaptive Customer Engagement 2014)

Pri 70 % nakupnih izkušenj je zadovoljstvo stranke odvisno od tega, kako je stranka obravnavana.
(McKinsey)

2% povečanje stopnje zadržanja uporabnikov ima enak učinek kot zmanjšanje stroškov za 10 %.
(Leading on the Edge of Chaos, Emmet Murphy and Mark Murphy)

55 % potrošnikov bi plačalo več za boljšo uporabniško izkušnjo.
(Defaqto Research)

Kupci, ki so aktivno vključeni v poslovanje podjetja, predstavljajo 23 % premije v smislu rasti deleža v denarnici (share of wallet – SOW), dobičkonosnosti, prihodkov in razmerij.
(Gallup State of the American Consumer 2014)

V bančnem poslovanju na maloprodajni ravni stranke, ki so aktivno vključene v poslovanje podjetja, svoji primarni banki prinašajo 37 % večji letni prihodek kot stranke, ki niso v aktivni interakciji s podjetjem (v tem primeru z banko).
(Gallup State of the American Consumer 2014)

Lastniki zavarovalnih polic, ki so aktivno vključeni v poslovanje podjetja, kupijo 22 % več vrst zavarovalnih izdelkov kot lastniki polic, ki niso v aktivni interakciji s podjetjem.
(Gallup State of the American Consumer 2014)

Hotelski gostje, ki so aktivno vključeni v delovanje hotela, na leto potrošijo 46 % več kot gostje, ki niso vključeni.
(Gallup State of the American Consumer 2014)

86 % kupcev je za boljšo uporabniško izkušnjo pripravljenih plačati več. Samo 1 % uporabnikov meni, da prodajalci dosledno izpolnjujejo njihova pričakovanja.
(Forbes)

Večina podjetij ni sposobna podpreti oziroma spremljati strank, ki uporabljajo več komunikacijskih kanalov.
(Forrester Wave Customer Service Solutions 2014)

Le 12 % podjetij zna zagotavljati brezhibno uporabniško izkušnjo prek vseh kanalov.
(Forrester Wave Customer Service Solutions 2014)

Za ogled vseh 44 ugotovitev o prihodnosti vključevanja strank prenesite spodnji dokument.

Dokument: 44 Facts Defining the Future of Customer Engagement

Dokument vam bo s primeri, predlogi in koristnimi povezavami za morebitno dodatno branje pomagal razumeti, zakaj bo vključenost strank v poslovne aktivnosti v prihodnosti vse bolj pomembna.

Prenesite tukaj >