CRM-The-Future-of-B2B-Customer-Experience

Customers 2020: The Future of B-to-B Customer Experience

Živimo v dobi kupca. Kupci vedo več in pričakujejo več. Če prevrtimo čas pet let v prihodnost, bodo pričakovanja še višja in B2B podjetja se bodo znašla pred novimi prioritetami. Kdo bo torej leta 2020 zmagovalec? Zagotovo podjetja, ki razmišljajo napredno – tista, ki zavestno in namenoma delajo v smeri predvidevanja prihodnjih potreb in ustvarjanja izkušenj, ki jih kupci cenijo.
Tempo inovacij je vedno hitrejši, podjetja pa ob tem vedno več poudarka dajejo tudi izkušnjam, ki jih ustvarjajo za svoje kupce in s tem povečujejo svojo konkurenčno prednost. Poročilo raziskuje, kako se morajo B2B podjetja prilagoditi in razvijati izkušnje za svoje stranke, da lahko zadovoljijo njihova pričakovanja.

Prenesite dokument in ugotovite, ali lahko ugotovitve poročila koristno uporabite tudi v svojih poslovnih praksah.

Prenos dokumenta