personalizacija-zapis

Ali doba personalizacije res uničuje vaš odnos s kupci?

Prodaja

Ta zapis boste prebrali v manj kot minuti.

Večina kupcev danes trdi, da si želi personalizirane nakupne izkušnje prek vseh kanalov, po katerih stopajo v stik z vami. V isti sapi pa vam bodo znali povedati, da jih vse bolj skrbi izguba zasebnosti in svojih osebnih podatkov po letih izpostavljanja na internetu niso več pripravljeni kar tako predati. Temu pritrjuje tudi raziskava VentureBeat, ki je pokazala, da je v zadnjih letih kar 80 % kupcev spremenilo svoje nastavitve zasebnosti.

Kar podjetja postavlja v nehvaležno situacijo. Da bi se lahko s kupci povezali in jim sploh omogočili personalizirano izkušnjo, potrebujejo najrazličnejše podatke o njihovih navadah. Kako s kupci potemtakem graditi odnos, da boste jutri imeli komu prodajati, preberite v spodnji v infografiki.

Ali doba personalizacije res unicuje vas odnos s kupci - Infografika